Bleeding Heart by Shabbyblog

Wednesday 4 September 2013

Masih terkial-kial

~ Assalamualaikum ~

Akhirnya...dapat juga saya selesaikan misteri kenapakah ada blog yang saya follow tapi updatenya tak ditunjukkan kat side panel...fenin saya mikirkan kat mana silapnya.Dah banyak kali saya miss latest update blog yang saya follow.Rupa-rupanya..saya kena bukak "Configure Blog List" dan select blog yang saya nak showkan kat side panel dari list blog yang difollow ("Blogs I'm following") ataupun direct key in URL blog tersebut kalau saya tak follow.


Awat berbelit-belit sangat methodnya?huhuhu...please be more user friendly..kalau terus letak option ni kat Reading List panel(kat dashboard) tu kan senang!
eh mengkomplen pulak =p padahal awak tu yang kelam IT cik kak oiiii


1 comment:

  1. Features blogger yang lama lagi user friendly, saya pun masih terkial-kial dengan version baru blogger sekarang.

    ReplyDelete

Harap dapat beri tunjuk ajar dan berkongsi ilmu dengan saya :)