Bleeding Heart by Shabbyblog

Wednesday 5 June 2013

Hadiah Istimewa di hari lahir

Minggu ni dapat 2 penghantaran biji benih. Satu dari Miruku's Garden, ada 6 paket benih semuanya termasuk satu paket benih percuma. Satu lagi adalah penghantaran yang ditunggu-tunggu..benih kongsi dari Kak Lynn tuan tanah blog Growing & Being :)

Benih kongsi dari Kak Lynn sangat istimewa kerana tiba ke tangan saya pada hari saya menyambut hari lahir saya :)

Walaupun kak Lynn tidak menyedarinya, tapi saya anggap benih-benih kiriman dari Kak Lynn adalah hadiah hari lahir yang istimewa kali ini. Terima kasih kak Lynn,semoga Allah mengurniakan rezeki yang melimpah ruah pada akak, dan diiringi kesihatan yang baik :)

"birthday present" dari Kak Lynn :)



benih dari Miruku's Garden

No comments:

Post a Comment

Harap dapat beri tunjuk ajar dan berkongsi ilmu dengan saya :)