Bleeding Heart by Shabbyblog

Thursday 25 July 2013

Hari Perosak Bermaharajalela?

~ Assalamualaikum ~

Balik dari keja je terus rasa macam nak meraung..

Kali ni kesabaran betul-betul teruji.Saya rasa kalau binatang tu lalu depan saya maunya kena jurus otomen saya sedas dua.

Memang la dasar binatang tak reti bahasa.Tapi bila dia buat macam ni,rasa nak meroyan jugak sikit-sikit.

Sungguh tak patut.Bila tak dapat memberut atas tanah dalam pasu,atas batu yang menutup dalam tanah tu pun jadi lah.

Tu pun dah rasa kebam kebooooomm dah dalam ati! >:(

TAPIIIIIIIIIIIIIIII

Bukan setakat dalam pasu jah,kali ni atas simen pun dia buat keje!!!!

Juga dalam polibeg tempat saya semai biji benihhhhhhh,arrrrrrrrrrrrrgh >:((( kabooooom!

Habis dikaisnya tanah dan biji benih-biji benih dalam tu....

Ni memang ULTRA makhluk perosak punya binatang lah!!

Sobsobsobbbbbsss...saya dah fedap kemas bekas dia menyepah.Dah fedap dah fedap.Dah la busuk tak terkata,hati panas tak terkira tengok keadaan selerak dan kotor macam tu..

Haihhh...saya rasa macam dah sampai limit untuk kompromi ngan makhluk ni.

Saya rasa macam nak guna cara kasar pula.Patutkah?

Bukan setakat makhluk perosak berkaki 4 tu je buat onar,saya jumpa 2 ekor lagi yang putih-putih lembik bersenag-lenang kat pokok-pokok kesayangan saya.

seekor kat atas daun pokok bunga Zinnia.Gemok gedempol!Ye la,makan  minum cukop.
Wahhh yang ni lagi gemokkkk!kenyang wehhh makan pokok bunga ros jepun wa!
Kamera henfon saya tak berapa canggih jadi tak berapa fokus muka penjenayah-penjenayah ni.Tapi takpe,mereka cumalah masalah "miniscule" aje,kutip buang abih cerita.Kalau muncul lagi pastu siap bawak geng,kita sembur aje ngan racun organik buatan sendiri tu,insya Allah settle.

Tapi kes yang sejenis lagi makhluk perosak tu,masih belum close case lagi.Camne nak buat lagi neh?

No comments:

Post a Comment

Harap dapat beri tunjuk ajar dan berkongsi ilmu dengan saya :)