Bleeding Heart by Shabbyblog

Friday 12 July 2013

Warna-warni Jumaat Minggu ini 12/7/2013

Kak L officemate saya adalah orang yang suka melayan saya bercerita hal berkebun.Dia ada request saya ambik gambar terbaru pokok-pokok yang ada di laman saya.Teringatkan hal tersebut,sebelum pulang ke office semula saya snap beberapa gambar pokok yang ada berdekatan.Boleh buat sebagai entri warna-warni Jumaat minggu ni :D


Bunga Raya saiz XXL warna kuning-red "throat" saya mekar sekuntum hari ni,gorgeous! :D

 Ros jepun dalam pasu gantung,sangkut kat pagar :p
Close up sikit :D
Meriah!Jarang dapat kesempatan jamu mata macam ni




Cantik!Terfikir...kalau ada warna putih menyelit-nyelit pasti tambah seri :)



Kuntuman ke-3 Zinnia yang mekar sejak pandai berbunga.Warna merah pula :)


Oppss!Pokok bunga kuning kecik saya hampir garing!Terlupa nak siram pagi tadi :'(

Harapnya tak mati laa...adusss cemana leh terlupa nih.Saya siram sikit air sebelum balik ke ofis,nak siram lebih-lebih takut mati terkejut pula...

No comments:

Post a Comment

Harap dapat beri tunjuk ajar dan berkongsi ilmu dengan saya :)