Bleeding Heart by Shabbyblog

Saturday 13 July 2013

Ros Jepun dari TanamSendiri.com

Masa kembang yang mula-mula dulu tak perasan lagi.Tapi makin lama makin ketara saiznya.Dah la spesisnya pun macam tak sama dengan ros jepun yang lain yang ada di laman saya ni.Kalau perati betul-betul,kelopaknya macam bentuk "love" :D

Tiap-tiap kali "terserempak" dengan ros jepun ni tengah mekar bahagia,pasti saya terpegun dan terpesona.Warnanya biasa-biasa saja,tapi saiznya tu...magnificient!Masa ambik gambar ni saya tak terpikir nak comparekan,tapi saya rasa sama atau lebih kurang saiz syiling 50sen.

Kenapa saya kata "terserempak"?Sebab cik ros jepun dari TanamSendiri.com ni payah nak mekar time saya ada kat rumah.Dia suka mekar pada hari bekerja gamaknya,nak suh ibu dia ni rindu-rindu :)

besar betul saiz ros jepun yang dibeli dari TanamSendiri.com ni

No comments:

Post a Comment

Harap dapat beri tunjuk ajar dan berkongsi ilmu dengan saya :)