Bleeding Heart by Shabbyblog

Wednesday 10 July 2013

Marhaban Ya Ramadhan 1434H

~ Salam Alaik ~

Entri ni mungkin akan appear lambat kerana masalah teknikal pada komputer office tempat saya post entri ni.

Saya ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada diri sendiri dan semua umat Islam khususnya yang minat menanam sendiri di rumah, semoga Ramadhan tahun ni membawa seribu keberkatan buat kita,insyaAllah...

Walaupun menjalani ibadah berpuasa, saya berazam tidak akan mengabaikan tanaman-tanaman saya :)
InsyaAllah.

2 comments:

  1. salam ramadhan... jgn tanaman turut berpuasa cam tuan tanah dah ler hu2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Mok NaNie :)
      Terima kasih sudi singgah.
      Setakat ni bersemangat lg jaga sume,hehe.weekend lps smpi lembik lutut bertanam dr pg ke tgh hari.sudahnya terbabas nk bgn sahur sbb mlm jd penat sgt,haha.

      Jemput dtg lg ya :)

      Delete

Harap dapat beri tunjuk ajar dan berkongsi ilmu dengan saya :)